שעה אפלה לצפייה ישירה ולהורדה



הסרט שעה אפלה לצפייה ישירה ולהורדה מבוסס על סיפור אמיתי. בראשית ימייה של מלחמת העולם השנייה, וינסטון צ'רצ'יל, ראש הממשלה החדש של בריטניה נאלץ להתמודד עם החלטה הרת גורל, להתחיל במשא ומתן עם היטלר והנאצים או לצאת למלחמה למען העקרונות ושחרור האומה. שעה אפלה לצפייה ישירה ולהורדה, כשכוח הנאצים מתחיל להשתלט במהירות על מערב אירופה, ואיום הפלישה קרב ,צ'רצ'יל ניצב בפני צבא לא מוכן, מלך סקפטי ואף המפלגה שלו שחותרת תחתיו, צ'רצ'יל ניצב בפני שעה אפלה בניסיון לשנות את גורל העולם כולו. שחקנים: לילי ג'יימס, גארי אולדמן, בן מנדלסון, קריסטין סקוט תומאס, סטפן דילן, סמואל ווסט, רונלד פיקאפ.

תקציר הסרט שעה אפלה: במהלך תרגיל לילי מתברר שאחד הטירונים, גור אריה, נעלם. מפקד המחלקה והטירונים חוזרים על עקבותיהם כדי למצוא אותו, ומגלים גופת פלסטיני שגור אריה כנראה הרג, ואילו גור אריה מתבצר במסגד סמוך. בזמן שהמ"מ והמ"פ מנסים להוציאו משם, מתקרבת אל קבוצת החיילים חבורה של פלסטינים צעירים ומיידה אבנים לעברם. תאריך בכורה: 4 ינואר 2018. אורך: 120 דקות.

שעה אפלה לצפייה ישירה ולהורדה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה לתוכן דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וישירה.